Retouren

Bekijk hieronder onze retourvoorwaarden:

Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is ongedragen en ongewassen.

Indien je retour aan bovenstaande voorwaarde voldoet wordt het bedrag van het product dat retour is gekomen terugbetaald tegen het bedrag waarvoor deze eerder is gekocht.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt de gekochte producten terugsturen naar onderstaand adres, belangrijk is dat je ook het bestelnummer bij het retour vermeld. Zodat wij kunnen zien welke bestelling dit betreft.

KriekelShop Retour
Symfonielaan 49
3208SE Spijkenisse

(Het is niet mogelijk om een retour zonder afspraak langs te brengen, wil je het toch liever langsbrengen neem dan contact met ons op).

Meld je pakket retour!

Om overzichtelijk te houden welke pakketten terug komen vragen we je om onderstaand formulier in te vullen.
Zo zijn we op de hoogte welke pakketten er terug komen.

    Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

    Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

    Mag ik bestelde producten passen alvorens ze retour te sturen?

    Uiteraard mag je de ontvangen producten even passen. Let erop dat je deze niet draagt. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.

    Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

    Er worden geen extra kosten geregeld voor retour, het terugsturen van het pakket is wel voor eigen rekening.

    Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

    Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 10 dagen verwerken. Onze retour afdeling bekijkt of uw retour aan onze Retourvoorwaarden voldoet. Zodra dit het geval is betalen wij het aanschafbedrag van dit product terug.

    Voorbeeld 1: Je koopt een trui + T-shirt en je stuurt het T-shirt terug, dan krijg je het aankoopbedrag van het T-shirt terug.

    Voorbeeld 2: Je koopt een T-shirt in onze webshop. Je stuurt dit T-shirt terug, dan krijg je het aankoopbedrag van dit T-shirt terug voor de prijs waarvoor deze is aangeschaft.

    Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

    Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 10 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

    Welke producten kan ik niet retourneren?

    • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten;
    • Cadeaubonnen en -kaarten.

    Mijn vraag staat er niet tussen

    Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via Contact

    Winkelwagen